TDC's spam politik

Afsnittet nedenfor illustrerer nogle eksempler på, hvad TDC betragter som spam. De nævnte tilfælde er på ingen måde begrænsende for, hvad begrebet spam kan dække over, og TDC forbeholder sig derfor også retten til at lukke et abonnement med en anden begrundelse, jf. vores til enhver tid gældende abonnementsvilkår.


TDC vil ikke acceptere nogen form for spam i vores netværk. Alle henvendelser angående spam afsendt fra TDC's netværk vil blive fuldt ud efterforsket. Henvendelser til TDC i disse sager bedes stilet til: postmaster@post.tele.dk.


Bemærk: Hvis den pågældende spam er sendt via en anden internet-udbyder, er det op til deres politik, hvordan de behandler sagen. Men viser det sig at den pågældende spam er udsendt fra vores domæne, tele.dk, så vil vi straks gå i aktion og stoppe denne slags misbrug i henhold til vores politik omkring misbrug:

 

TDC UCE/Spam politik

TDC accepterer ikke UCE (Unsolicited Commercial Email / uønsket kommerciel mail) eller anden mail som er sendt til en eller flere personer, der ikke ønsker at modtage denne mail.


TDC accepterer ikke usenet spam, dvs. beskeder postet i en eller flere nyhedsgrupper, uden relevans for denne/disse gruppe(r).


TDC accepterer ikke chikane via mail, news eller på hjemmesider.


TDC accepterer ikke forsøg på anonym/forfalsket afsendelse af breve eller beskeder postet i nyhedsgrupper.


Førstegangsovertrædelse af ovennævnte vil medføre midlertidig lukning af abonnement. Det pågældende abonnement vil først blive genåbnet, når kunden har underskrevet en blanket, om at han/hun vil overholde gældende abonnementsvilkår.


Anden overtrædelse medfører, at abonnementet lukkes permanent.


TDC

Postmaster