TDC Erhverv One smelter telefoni, internetforbindelse, omstilling og apps sammen i én pakke – leveret, serviceret og opdateret af TDC Erhverv. Selvfølgelig på Danmarks bedste Mobilnetværk.
Med TDC Erhverv One fremstår I altid professionelle i markedet og opnår en række konkurrencefordele:
Minimal administration betyder mindre spildtid og højere produktivitet.
En fremtidssikret løsning, der automatisk bliver vedligeholdt og udvidet med ny funktionalitet
Fuld sikkerhed og stabilitet på tværs af løsningen, så jeres forretning ikke bliver bremset af hverken nedbrud eller indbrud.
Med et selvbetjeningsunivers kan I døgnet rundt selv oprette eller nedlægge brugere, tilføje hjemmearbejdspladser eller foretage andre justeringer i løsningen.
På det første møde mellem dig og din TDC Erhverv-rådgiver gennemgår vi jeres samlede kommunikationsbehov. På baggrund af jeres specifikke ønsker bygger vi jeres One-løsning.
Derefter får I en leverancekoordinator tildelt, der er jeres faste kontaktperson, som styrer den samlede proces og udarbejder en plan for bl.a. nummerportering, opsætning af router og andre tekniske detaljer.
I får besøg af en tekniker, som gennemgår jeres nuværende kommunikationsløsninger og internetforbindelser, og som kortlægger eventuelle mangler i forhold til udrulningen af jeres One-løsning.
One bliver installeret, nummerporteringen afsluttes, og I er luften med jeres nye løsning.
Ca. 14 dage efter installationen, får I et opfølgnings-besøg fra jeres leverancekoordinator, som sammen med jer gennemgår løsningen og foretager mindre finjusteringer.
Mange virksomheder har allerede valgt en One-løsning. Løsningen har været i drift i flere år og er derfor afprøvet, stabil og driftssikker.
Hvis du vil høre om vores kunders oplevelse med One, kan du se denne film med Jørgen HK Jepsen fra Foreningen Folkemødet
Jeres kommunikationsløsning kører på Danmarks bedste og mest stabile netværk.
Jeres medarbejdere anvender de nyeste værktøjer, så virksomheden fremstår kompetent og professionelt i markedet.
I bliver i stand til at levere tidssvarende kundeservice via de kanaler, jeres kunder foretrækker at anvende.
I modtager én regning fra én leverandør og har derfor altid et samlet overblik over jeres udgifter.
Med en selvbetjent løsning kan I løbende vurdere jeres behov og tilpasse jeres løsning, så I ikke betaler for funktionalitet, I ikke anvender.
Mere professionel kundeservice
Adgang til de nyeste samarbejdsapplikationer til omstilling, chat, video og dokumentdeling.
Professionelt omstillingsbord, så kunder eller partnere aldrig ringer forgæves.
Statusvisning, så I altid kan se, hvor jeres kolleger er, og hvem der er tilgængelig.
Statistikværktøjer, der dokumenterer medarbejdernes performance i call centeret og sikrer en optimal kundeservice.
Call Recording-værktøj, der giver dig mulighed for at optage og gemme vigtige telefonopkald som dokumentation for en samtale.
Driftssikkert fundament og minimal administration
Med os som partner får I adgang til Danmarks mest driftssikre netværk.
One leveres som en cloud-service, hvilket betyder mindre administrationstid og mere tid til udvikling.
Vi har ansvaret for at vedligeholde og opdatere løsningen med den nyeste teknologi og de bedste services.
Vi sikrer løsningen på tværs af hele it-miljøet, så I undgår ubudne gæster på netværket.
I får adgang til en række professionelle og sikkerhedsoptimerede værktøjer, der kan erstatte medarbejdernes brug af eksempelvis Skype, Messenger og Facebook.
Enkel tilpasning af løsningen i Selvbetjening Erhverv. Eksempelvis oprettelse eller nedlæggelse af brugerprofiler samt spærring og bestilling af simkort.
Samarbejd ansigt til ansigt
Videomøder er ikke kun et spørgsmål om at spare en brobillet eller rejsetid. Det er med til at ændre måden I arbejder på.